tirsdag 2. september 2008

Tilbake fra Hellas!


Da er jeg tilbake etter to herlige uker på Skiathos:) Mitt favorittsted, det er så utrolig fint der! Har kost meg masse med late dager på stranden, turkist vann, masse god mat, og herlige opplevelser! Masse romantiske opplevelser med elsklingen, det kommer jeg nok næmere tilbake til senere... Sol og 30-35 grader passer meg bra, litt av en forandring å komme hjem til gråvær i dag! Jeg kommer nærmere tilbake med bilder og oppdateringer i morgen, nå skal jeg kose meg og lese deres blogger, masse å lese nå:) Håper dere har det bra alle sammen:)

5 kommentarer:

Marte sa...

Så bra at du har hatt det fint:) velkommen hjem :)

Tine sa...

Så heldig du er som har vært i Hellas! :)

Pinton sa...

endelig:)

Anonym sa...

Välkommen hem

Livetsdrømmer sa...

Så bra du har hatt en fin ferie! :) Gleder meg til oppdateringer med bilder!