mandag 18. august 2008

Bloggferie + konkurranse!



Nå kommer det til å bli et par ukers bloggferie, så da tenkte jeg at dere skulle få kose dere med en konkurranse så lenge! Det er to premier, gullfargede Bamboo-øreringer fra Cocoo, og et prinsessekjede fra Betties Galleria. Det eneste dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar der dere skriver hvilken premie dere helst vil vinne:) Hvis dere har blogg så må dere gjerne tipse om konkurransen i bloggen deres, men det er ikke noe krav! Hvis dere ikke har blogg så må dere huske å legge igjen mailadressen deres. Konkurransen varer t.o.m 2. september. Lykke til! Ha det fint mens jeg er borte:)
I'm going away for a couple of weeks, so I thought I could have a competition! Just write a comment where you say which of the two prices (Bamboo-earrings or Princess-necklace) you want to win. The competion will last to September 2nd. Good luck!

47 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kunne tenkt meg prinsessekjedet, kjempe søtt! :)

karoline sa...

det kjedet var kjempesøtt :-)

Anonym sa...

jeg vil helst vinne prinsessekjedet :)

bra blogg =)

Anonym sa...

WOW så fine ting! <3 Jeg vil ha begge deler, men prinsessekjedet da - siden jeg har lignende øreringer :)

Anonym sa...

Kunne tenkt meg de øreringene ;)

(Du får mailen min om nødvendig, er fast leser av bloggen din, så tror at det skal gå bra :))

Pinton sa...

JEG VIL HA PRINSESSEKJEDET!:) jeg har allerede skaffet meg bamboo øreringer:) pick me, pick me:p

17 år fra Molde sa...

kunne godt tenkt me sa øreringan, kjempe fin :)

Hanne sa...

Jeg vil helst vinne øreringene :)
Kos deg på tur, skal tipse om konkurransen på bloggen min! ;)

Anonym sa...

åå,den prinsessekronen var SÅ fin!!!helt min stil!

heia meg ;) hihi

Mammabenti sa...

Da har vi samme problemet vi da, når jeg er blakk finner jeg 1000 ting jeg har lyst på,men når jeg har penger og skal på shopping finner jeg aldri no:S

Søt ting da:)

Anonym sa...

prinsessekjedet :)

Emelie sa...

Jeg vil ha prinsessekjedet!<3 Elsker kroner! :D:D Loved it!

Couture Carrie sa...

Love the crown!

And you simply MUST get a cute jumpsuit for your Greece trip - when are you going and where???

xoxox,
CC

Richel sa...

such a cute necklace.

Camilla Didriksen sa...

Jeg kunne tenke meg øredobbene, men smykket var nydelig det også! :D Men sånne øredobber har jeg letet lenge etter og hatt lyst på utrolig lenge! De er så stilige. Har sett andre bloggere som har hatt sånne øredobber som premie, men det ser jo jeg når fristen er over så klart, typisk Camilla :D Haha.

Skal skrive om konkurransen på bloggen min også! :)

Pinton sa...

dessuten synes jeg to ukers bloggeferie er for laang tid!:)

H-Victoria sa...

Jeg vil vinne øreringene:D Har nett kommet hjem fra London, og må oppdatere, og da må jeg lese gjennom det du har blogget når jeg var borte, så jeg syns en bloggeferie er herlig, da får jeg tid å komme on track med bloggen din;)

Marianne ! sa...

hvis jeg vinner øreringene blir jeg veldig, veldig glad! ;D

Mari sa...

Ønsker meg veldig kjedet:) Prøve å få noe annet enn bare sølv i smykkeskrinet.

Sara sa...

Kjempe fint smykke :D  Det har jeg lyst på!

Benedicte sa...

Jeg likte øredobbene :D Hvis jeg vinne vil jeg ha de. ;P Kos deg!

Anonym sa...

Vil helst vinne øredobbene, de var nydelige! :)
Får håpe du får en fin bloggferie, gleder meg allerede til du er tilbake :D

cammie sa...

God ferie - kos deg masse!

Jeg vil forresten vinne prinsessekjedet ;o)

Anonym sa...

hoppas du får en härlig semester!!!! egentligen borde jag vilja ha halsbandet eftersom jag är en prinsessa:) man jag gillar örhängeba bättre:)

puss å kram

Anonym sa...

jag vill va me...prinsesskronan är jettefin...

Anonym sa...

men va nu? jag ville ju va me men vart anonym i inlägget...haha..ha det gott..

Janne Natalie sa...

JEG vil ha prinsessekjedet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var kjempe søtt=D

Anonym sa...

HÄR http://rubinen777.blogg.se/2008/august/tavla-1.html
tipsar jag Om jag vinner vill jag ge halsbandet till min dotter

Anonym sa...

Jag har tipsat om tävlingen på min "samlingsblogg för tävlingar"

http://molnboanna.blogg.se/2008/august/halsband-och-orhangen.html

Jag är gärna med och tävlar om det är okej trots att jag är från Sverige.

mejl: info@annakarlsson.se

Anonym sa...

jag vill gärna vinna örhängena

Anonym sa...

Tävla om en mobiltelefon på http://www.tjenare.se/pwn.php?ID=80

Margrete sa...

Jeg blir glad uansett hva jeg kan få :)

Anonym sa...

jag skulle vilja tävla om örhängena

Anonym sa...

Jag vill helst vinna prinsesshalsbandet, OM jag nu skulle ha sån tur...

Anonym sa...

Hoppas semestern är bra!!
Och hoppas det är jag som vinner örhängena idag!
gotland@speedmail.se

Marte sa...

Kunne gjerne tenke meg å vinne øredobbene jeg :)

nah sa...

prinsess kjedet! <3

Emely sa...

Åå, så utrolig fine øreringer!
Jeg har sett på slike lenge, men aldri hatt råd til det. Nå så jeg de igjen på bloggen din, men er selvfølgelig blakk. Stakkars, stakkars meg :)

Louise sa...

Prinsessekjedet var bare supersøtt da:) Ha en fin ferie!

Anonym sa...

Var med och tävla hos Melba på blogg.melba.se

Anonym sa...

Vad fina! Jag vill helst vinna prinsesskronan. :)

Karoline sa...

Kunne tenkt meg kjedet!<3
Men aller helst kunne jeg tenkt meg at du droppet bloggferien..!

Stinesen sa...

Jeg vil gjerne vinne prinsseskjedet, kjempe fint :-)

Livetsdrømmer sa...

Nydelige smykker! Men nå syns jeg du har hatt lang nok bloggferie altså! ;)

Nette91 sa...

Jeg kunne godt ha tenkt meg å ha vunnet det prinsessekjedet! :)

Anonym sa...

gilla kronkedjan

Iris sa...

Jeg kunne tenkt meg øreringene ;]