fredag 13. mars 2009

Snart helg!

Snart er det helg, og det skal bli deilig! Etter jobb i dag skal jeg til frisøren og stripe håret, gleder meg. Man føler seg alltid så mye freshere når man har gjort noe med håret:) Dessuten liker jeg at det er lysere nå som det går mot vår og sommer! I kveld skal jeg bare lage god mat, spise godis, og se på masse episoder av The City!
Det var kjempegøy på bryllupsmessen i går, med masse folk! Det var vel ikke så mye jeg hadde så stor nytte av, det meste er jo liksom allerede booket og klart, men gøy var det uansett. Mange fine kjoler... Også fikk vi en flott goodiebag hver, bilde av innholdet kommer senere!

Håper alle har en fin fredag, har dere noe spennende planer for helgen?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg syns Yvonne burde fått en sjangse, hun virka egentlig veldig kul, bare at ho ikke hadde fått vist så mye av seg selv.. Men Noor derimot irriterer meg temmelig mye :P

Shelly sa...

Så gøy da :)
Gleder meg til og se godiebag'en :)

I dag skal jeg på kino med en venninne som har bursdag, så skal jeg rett hjem og kose og slappe av i armkroken på kjæresten <3

Anonym sa...

herlig å være hos frisøren, altfor lenge siden jeg var der sist.

Kristina sa...

i dag skal jeg på discotek, og kanskje natt over til bestevenninen min :-) også blir det kanskje shopping og sånt på lørdag!

Malina sa...

Herlig bilde :) Jeg reiser i kveld og skal være borte hele helgen. God helg!

Pinton sa...

jeg har jo mørkt hår... men jeg har også lyst til å stripe det litt lysere til sommeren.. hadde vært gøy å prøvd noe annet liksom!

Maria Helene Nilsen sa...

Så morro med goodiebag:D Elsker ordet til og med :p Hehe.

Anonym sa...

TACK!! :D Vad har du hittat på idag? Har precis kommit hem från ett seminarium, nu ska jag ut och äta sushi med en kompis, mysigt! =D KRAM!

Camilla Didriksen sa...

Jeg skal bare slappe av i helgen :) Håper du får det fint :D

Marthe Sofie sa...

åh, jeg trenger virkelig en tur til frisøren! er godt med "nytt" og fresht hår ja.

i helga skal jeg bare være med kjæresten :)

Anonym sa...

Deilig med helg ja! Ser fram til bilde og se korleis håret ditt blei, håper du blei fornøyd:)

Ha ein finfin fredagskveld!

Miss Agda sa...

Låter som din fredagkväll kommer att bli alldeles perfekt. Hoppas håret blev bra! Härlig helg på dig!

iselillja sa...

God helg! Jeg skal hjelpe en venninne med flytting, ellers blir det slækking :)