fredag 13. mars 2009

Goodiebag + min fredagskveld

Her ser dere hva vi fikk i goodiebagen på bryllupsmessen i går! Vi fikk to vinglass, åtte serviettringer, prøver på balsam, parfymeprøver, highlighter fra MAC og hårparfyme fra narciso rodriguez, "for her". Og masse spennende brosjyrer! Jeg elsker goodiebags:)

Og her ser dere min fredagskveld... Blad, godis + The City på PC'en. Er det forresten flere som ser på " En callgirls dagbok" på TVNorge? Jeg synes det er så gøy, har blitt helt hekta;) Hvis dere ikke ser på så kan det så absolutt anbefales!

16 kommentarer:

1 sa...

gøy med goodiebag :D

Mette sa...

Åh, artig med goodiebag :D Ha en fin kveld :D

Anonym sa...

wow!v ilken vilka fina saker du fick i din goodiebag! hoppas mässan var bra!

Nadia sa...

masse fint! Din heldiggris :)
Tror nok jeg må finne meg en mann snart! hehe..
Har sett ett par episoder av det og det er ganske gøy :)

Livetsdrømmer sa...

Å så mye gøy i goodiebagen! ;)

Anonym sa...

Jeg vil også ha goodiebag :- D
God helg!

Thea sa...

Den der hadde jeg ikke hatt noe i mot :)

Desemberbarnet sa...

så mye fiint:)

Anonym sa...

Goodiebags er gøy! Iallfall den du fikk!

Anonym sa...

Haha:) Er alltid like koselig når noen tror du er yngre enn du egentlig er:)

Anonym sa...

så ut som en koslig kveld :)

Maria Helene Nilsen sa...

Wow, for en kjempeflott goodiebag!

annikken sa...

Så gøy:D
Hørtes ut som en finfin fredagskveld for deg:)

Hilde N sa...

Fiiin goodiebag! Elsker sentimento glassene fra Hadeland glassverk!

Anonym sa...

Åh, heldig du er som fikk goodiebag :) Nå må jeg nesten misunne deg litt =)

Anonym sa...

Svar: Ja, ikke sant? Skulle ønske det var flere bøker om Blomquist og Salander...
JEg elsker goodiebags, der oppi var det mye snadder!