søndag 14. september 2008

Tangle teezer


I dag har jeg bestilt denne Tangle teezer'en fra HQhair. Den skal visstnok være fantastisk mot floker, og bare ved å gre denne gjennom håret så forsvinner alle flokene, uten at den sliter på håret. Det høres for godt ut til å være sant, men jeg leste om et par svenske skjønnhetsbloggere som hadde prøvd den, og de var kjempefornøyde. Så da må jeg gi den en sjanse:) Håret mitt floker seg helt vilt nå etter en sommer med diverse striping, farging og lignende. Anmeldelse kommer når jeg har prøvd den:) Koster £ 9,99.
I have ordered this Tangle teezer from HQhair today. The add says "The Tangle Teezer is a unique hair care tool that banishes tangles and knots on contact. This cult product prevents hair breakage, splitting, and damage to the hair." It sound to good to be true, but I'm looking forward to try it!

13 kommentarer:

Pinton sa...

hehe. slike fikk jeg mange av i penny klubben husker jeg:p

Camilla Didriksen sa...

Den høres bra ut :) Men, ikke noe for meg. Jeg har ikke floker og får det aldri, lucky me :D

Ida sa...

Den såg litt rar ut... hehe du får si i fra om det virker. :)

Christine R sa...

Ah så fint da :) Har dere hvite lister, så anbefaler jeg dun veldig mye!

karoline sa...

wow ! jeg sliter ikke med floker i håret , men den hørtes jo super ut

Stine Sofie... sa...

Spennende, spennende :) Du får legge ut nytt innlegg når du har fått og prøvd den. Enig med Pinton, så i grunn ut som en børste beregnet til hest. Hehe :)

Salatbolla sa...

oi så lur den var! si i fra om den funker!! =)

Marte sa...

spennede:)

Anonym sa...

oi spennende! høres ut som noe for meg :)

Anonym sa...

Har så glatt hår at jeg aldri får floker jeg.. Heldige meg:) Men håper den virker for deg.

Anonym sa...

Hoppas den funkar bra då:)!

Livetsdrømmer sa...

Jeg trodde først det var noe helt annet, når det stod teezer der ;) Håper den funker da, så får jeg også investere i en sånn en :)

nah sa...

å, kult!

den ligner på en børste for dyr med pels ^^