søndag 14. september 2008

Oppussing



Vi skal pusse opp soverommet snart, og det gleder jeg meg til! Tror det blir enten grått eller eggeskallfarget, jeg heller litt mot grått egentlig... Vi har hvit seng og kommode, så jeg tror det kunne blitt stilig! Dessuten har jeg funnet en kjempefin hvit ørelappstol som blit fin i det ene hjørnet! Dessuten har jeg lyst til å investere i fint sengetøy, kanskje sengeteppe og noen fine puter fra Lexington og Gant Home. De har såååå mye fint, og sengetøyet er så utrolig mykt og deilig! Gleder meg til å komme i gang!

4 kommentarer:

Emelie sa...

Det skjønner jeg! Interiør er så utrolig morro<3 Du må poste et bilde når rommet er ferdig da=D Ha en fin dag:)

Lotte Andersen sa...

jeg har akkurat pusset opp rommet mitt :D rosa og lilla på tilbehør og hvite vegger, matcher perfekt sammen!:)

Hilde N sa...

Åh, heldiggris. jeg vil kjøpe leilighet og pusse opp og styre jeg også!!

cammie sa...

Herlig! Oppussing er moro i små doser. Vi holder for tiden på med et helt hus både inne og ute, og akkurat nå er jeg litt småforsynt selv om vi er langt ifra ferdige ;o)