onsdag 10. september 2008

Bryllupsplanlegging


Her går det i brullupsplanlegging om dagen, og det er så gøy:) Vi må få på plass kirke og festlokale, og så kan vi slappe av litt mer når det er i boks:) Det ser ut som det blir bryllup i juni neste år, gleder meg! Det er så mye morsomt som skal planlegges, og jeg gleder meg veldig til å se på kjole... Det blir kjempegøy! Elsklingen er også ivrig med på planleggingen, så det er koselig!

I'm planning my wedding, and it's so much fun! It looks like we're getting married in June next year, I almost can't wait!

7 kommentarer:

Mammabenti sa...

så koseli :)

Lykke til da:)

Mammabenti sa...

vet du pris og hvor jeg får kjøpt det? det blir vell ikke flekkete?

Pinton sa...

det høres så koselig ut! blir nesten litt misunnelig jeg,selv om jeg ikke kunne gifta meg nå:p

Mammabenti sa...

okey;) skal se litt på det så får jeg bestemme meg for en:)

nah sa...

awwwh:)

Anonym sa...

Oh vad kul med bröllop! :D Ska bli ännu roligare att följa din blogg nu :D

Ja, jag har det great här i Oslo. Bor rätt så centralt och har jobb. Men söker nytt jobb. Tjänar inte så bra på barnhage.

Vart i Oslo bor ni? bara kul att se nu när man börjar kunna stan lite :)

Är det okej om jag länkar din blogg?

Hoppas du har det bra Hanne =)

Klem!

//Sanna
www.miss0.blogg.se

Pinton sa...

hvilke farger tanker du på da??