mandag 7. september 2009

Lexington clothing

I går var jeg med kjæresten og svigers på båttur til Vollen, en liten idyll i Asker. Koselige små cafeer og spisesteder, interiørbutikker, klesbutikker, og lokal kunst. Dessuten har de tre av favorittmerkene mine der; Lexington, Gant Home og Odd Molly. I går var jeg så heldig at de hadde 50% på alle sommerklærne fra Lexington, og jeg fant en bluse som jeg prøvde tidligere i sommer. Den er sååå søt, så det ble et kjøp:) Kjempefin rosafarge, ruter, og søte blomsterbroderier.

Ha en fin mandag alle sammen:)

13 kommentarer:

kari sa...

Den var jo helt nydelig <3
Hvor i Asker er dette a? :) Jeg vil også en tur kjenner jeg :P

Mira sa...

Så koselig!

Og søt bluse ;)

Maria Stenersen sa...

sukkersøt topp! :)

Lena. sa...

Så søt bluse :)

Anonym sa...

Knallsøt!
Den likte jeg virkelig :)

Lotte sa...

Det er bra du fikk litt tips da, det kommer nok fler musikk tips snart og :)

Cecilie sa...

Kjempesøt bluse! Et kupp :-)

Sv: Takk for det :) Er litt uvant med så kort hår enda, men venner meg vel til det :P

Ella sa...

Så fin den var! Heldig som fikk den til halv pris da!:)

Linn Marie sa...

Den var utrolig søt!

MK sa...

Jeg har vært lite i sverige, så har ikke hørt om de merkene. Må søke det opp litt tenker jeg=) Høres iallefall ut som ei hyggelig helg! Vi hadde også fint vært, var ute på Munkholmen og broren til kjæresten min lagde middag. Kommer sikkert bilder etter hvert=)

Maria Isabell sa...

Den var utrolig søt :) Og Vollen er et veldig fint sted. Jeg er egentlig fra Slemmestad, så jeg var mye der når jeg var mindre ;D

Linn Emilie sa...

oh kjempe FIIIIN!
Ja fanken at jeg ikke viste du var der, blogdate er jeg helt klar for :D vi får ta det igjen når jeg plutselig er i norge igjen =)

Eline sa...

Høres veldig koselig ut :) Utrolig søt topp!