mandag 21. september 2009

Dermalogica

Har dere hatt en fin helg? Det har jeg, en perfekt blanding av avslapping, shopping, venner, og masse kvalitetstid med kjæresten:)

I går ble det en bestilling fra Strawberrynet, fordi favoritt-dagkremen min snart er tom! Jeg har brukt Dermalogicas Sheer tint moisture i flere år nå. Den gir masse fuktighet, trekker fort inn i huden, gir huden farge og glød, og har solfaktor 15. Akkurat det jeg er ute etter hos en god dagkrem! Den finnes i forskjellige fargetoner, og den kan også bestilles uten farge. Anbefales på det varmeste:)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, genialt! Så mye i en krem! Hørtes ut som du hadde hatt en deilig helg :)

Trist å høre om hesten din :\ Jeg har ridd i 14 år nå, hadde hest i 5 men måtte selge han da jeg begynte på VGS. Elsker sprang selv!

Imogen sa...

That website has some good things, I ordered perfume once. I'm pleased you had a good weekend, sounds fun. I had a good couple of days too.

Mira sa...

Herlig helg =)

Åh, trenger også ny krem :)

Nadia sa...

Høres ut som en bra krem :)
Jeg har hatt en flott helg, var ute en tur med gode venner og kost meg med datteren min =)

frokenlund sa...

Så bra at du har hatt ei fin helg! Dagkremmen virkar bra! :)

sv - hihi, striper er stilig ja :)

Maria Isabell sa...

Du har så mange bra tips :) Me like!
Du har en skikkelig bra blogg, for å si det sånn ;D Hihi

Anonym sa...

sv: takk :D og vafflene va gode ^^ kos med kjeresten passe på ein søndag ^^

Ane sa...

Har hatt en fin helg ja :)

veronika sa...

konkurranse på min blogg, om du vil bli med :) gavekort hos piercing-piraten.com som premie!

Hanne Sofie sa...

høres ut som en perfekt krem for meg! brukte en foundation fra dermalogica i fjor.. :)

i s e l i n sa...

Der handler jeg også, genial side :)

Anonym sa...

Kanskje jeg tester den ut en gang. Har endelig funnet en annen jeg liker, som jeg må teste ut litt først :)

Kari sa...

Takk for tips :) Jeg har lenge vært på utkikk etter en bra dagkrem :) Denne bør jeg kanskje teste :D