torsdag 16. april 2009

Pakke fra Everyday Minerals

I dag fikk jeg pakken min fra Everyday Minerals, det var kjapt levert! Jeg bestilte forrige tirsdag, også har det jo vært påske i mellom, så det var mer enn godkjent:) Alt ser kjempefint ut, øyenskyggene jeg bestilte er i flotte farger. Og kosten kjennes helt herlig ut, veldig myk! Dessuten bestilte jeg jo et sånt gratiskit med tre foundations, en blush og en concealer. Så nå er det bare å teste i vei:) Er det noen som har noen gode tips når man bruker de, slik at man ikke får pudder overalt?

15 kommentarer:

Selma sa...

Det så utrolig bra ut!
hvor bestiller man sånn?

Ellen Marie Albertsen sa...

ah, det plages jeg også med...:/ Så igår at det hadde blitt veldig støvete på alle parfymene mine.. (noe det aldri har vært før) Tror nok det skyldes alt pudderet fra everyday;)

Miss Agda sa...

Vad roligt med en hel hög med produkter! Och som jag sagt tidigare: mineralsmink är bäst!!

Nikky sa...

sv: hehe takktakk frokost er viktig!:P


fant meg en kjempe fin pudder og foundtion i england love it!

KAYSO sa...

tusen takk for bursdagshilsen søde deg =) aaah, jeg skal absolutt bestille meg sminke derfra snart, ALLE skryter sånn av den! :)

Jeanette sa...

Kan du skrive om hvordan det var, når du finner ut av det? Er litt spent, skjønner du:)

fridamarie sa...

brabra:D
jeg bruker i.d! jeg tar i hele ansiktet mitt:) du burde se på cden. vis du fikk med det;) også sier henne hvordan du gjør det ;)
topp! du kommer til å bli fiiiin:D
ha en fin kveld!

Maria Isabell sa...

Oj, har hørt at det er kjempebra :) Og fikk låne den kosten av Nadia. Deilig :D

AlexandraEi sa...

Jeg har veldig lyst å prøve så si hvordan de er ;)

Nadia sa...

Så morsomt med sin første EM pakke :)Og jeg elsker den kabukien.
Jeg brukte ganske lang tid på å finne ut åssen jeg skulle legge den ordentlig. Nå som jeg har mac fix+ syns jeg resultatet med EM blir helt perfekt. sprayer ett par dusj med den på kabukien før jeg tar litt pudder på å svosjer det rundt om i ansiktet. hehe..

Veronica sa...

Swirl, tap and buff! :D Bästa sättet att inte få en massa utanför!

Hoppas sminket är bra! Kram!

Bjørg Kristin sa...

hvor mye kostet alt det? :D
et lite tips: først ta litt pudder på kosten,så tar du og sirkler kosten i lokket noen ganger, så slipper du pudder på klærne osv :)

ingunn sa...

vil teste disse jeg og!

Marita sa...

Herlig!

Bente sa...

everyday minerals er helt herlig sminke! Jeg bruker nesten bare det, og er superfornøyd. Litt søl blir det som regel, iallefall hos meg ;) Jeg anbefaler å se noen sminkevideoer om hvordan å legge mineralsminke på youtube. Mange gode tips der!