fredag 12. desember 2008

Blogaward


Jeg har fått en blogaward fra søte Monajenten! Tusen takk, det blir satt pris på:)

Med denne awarden følger det en tekst:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"
Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmersomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Jeg vil gjerne gi denne awarden videre til de bloggene jeg er innom hver dag, og som gir meg masse inspirasjon!

6 kommentarer:

Anonym sa...

grattis !! :)

Madeleine sa...

Gratulerer med Blogaward :)

Livetsdrømmer sa...

Så koselig med blogaward! Heldig du er :) Ha en fin helg!

Miss Agda sa...

Men herregud, såg jag mitt namn här! Vad kul! Tack! Jag blir såååå glad!!!

Anonym sa...

tack snälla söta underbara norska jänta:) Va glad jag blir:)

Ja.....matheusfaten mina gillar jag verkligen:)

kramar

Snart tretti sa...

Så stas - nå ble jeg GLAD:) Takk skal du ha:)