tirsdag 22. juli 2008

Redken Extreme Anti-Snap


I går ble det en bestilling av min favoritt leave-in kur, Redken Extreme Anti-Snap. Jeg vurderte å prøve noe annet, men når man har funnet noe man er så fornøyd med så er det egentlig ingen vits;) Anti-snap er super for å motvirkede splittede tupper, og for å bygge opp og beskytte behandlet hår. Den demper frizz, og dessuten lukter den veldig godt! Har dere noen hår-favoritter som dere kjøper igjen og igjen?
I just ordered a new bottle og my favourite leave-in; Redken Extreme Anti-Snap. Works wonders on my hair! Do you have any favourite products for your hair?

2 kommentarer:

Hilde N sa...

Alle snakker om denne om dagen. Den skal nok få en plass på min baderomshylle i nærmeste fremtid også!!

Livetsdrømmer sa...

Jeg bruker kun redken produkter for håret mitt. Bruker all soft serien, siden jeg har så stor og frizzy hår!