mandag 11. januar 2010

Ønskeliste hos H&M

God morgen! Har dere hatt en fin helg? Jeg har kost meg masse, slappet av med kjæresten, spist god mat, vært på shopping, gått tur, ryddet bort julen og fått ut juletreet, og sett filmer! Nå er det ny uke, og denne uken gleder jeg meg til bursdagsfeiring på fredag! Kjæresten skal feire bursdagen sin sammen med fire kamerater på et utested på fredag. Det kommer til å bli kjempegøy:)

Jeg ser at det er mange som har lagt ut ønskelister hos H&M, og over ser dere min! Jeg elsker å se på vår- og sommerklær, endelig litt farger igjen:)

11 kommentarer:

kari sa...

De har sykt mye flott på H&M nå. Jeg har bestilt litt derifra :)

Anonym sa...

Åh, ønskeliste for våren! :) Så gøy se! Er litt godt med litt friskere farger, ja...

Rebekka-Jennie sa...

Uuh, masse fint der ;)

Anonym sa...

Mye fint der ja! Min pakke kommer i løpet av uka!:D

kari sa...

SV: Ja sjekk det ut :) Genial side. Min nye bestevenn <3

Jorunn sa...

Mange fine ting... elsket pastellfargene i H&M katalogen denne gangen... Jeg ville ha så mye, men kan bare ikke la meg friste..

Veronica S sa...

den sorte kjolen var superfin. Jeg elsker Hennes & Mauritz

Line. sa...

Så deilig :))

Liss sa...

Så flott at du har hatt en fin helg! Det har jeg også hatt, selv om jeg ble skikkelig førkjøla på søndagen.. :/

Masse fint på ønskelista di, syns jeg! Og ja, det er kjempe herlig at det endelig begynner å komme litt fine og friske farger igjen! :) Herregud som jeg savner våren og varmen nå!!

Bjørg Kristin sa...

Ja der var det mye fint, hm har blitt så bra :D

Mo sa...

as usual i agree with every single items !