tirsdag 22. desember 2009

Marley & me

I går så vi filmen Marley & Me, og den var bare helt nydelig! Anbefales for alle hundeelskere, og egentlig alle andre også;) Men jeg må bare advare om at man får veldig lyst på hund når man ser den;) Trist var den også, må innrømme at øynene ble litt våte på slutten!

I dag er det siste jobbdag før jul, jippi:) Gjett om jeg gleder meg! På lille julaften setter jeg kursen mot foreldrene mine, det skal bli koselig å komme hjem en tur! Hvordan feirer dere julen, sammen med familien eller kjæresten? Eller begge deler kanskje?:)

17 kommentarer:

Monica S sa...

Jennifer Aniston er drit flink skuespiller. HAr faktisk hørt om filmen men aldri sett den .. hehe

Marit sa...

begge deler! :) Og ja den filmen er kjempe søt :D

linda-mari sa...

Det er en fantastisk film!

kari sa...

Den filmen er nydelig men du og du som jeg gråt :) <3

Anonym sa...

Jeg gråt seriøst på slutten jeg, men det var en nydelig film! ;) Jeg feirer selve juledagene med familien, så skal jeg dra oppover til kjæresten og hans familie i mellomjula og feire den og nyttår sammen med dem :)

Maria Isabell sa...

Jeg skal feire med mamma og pappa, selvom de er skilt. Blir bare oss 3, men det blir superkos :D

Mira sa...

Åh Marley & Me er så nydelig!

Jeg skal feire jul med begge deler ;)

Benedicte sa...

den er kjempe søt. elsker owen w. og jennifer a. !!!
men synes den var så trist, begynte å gråte! hah og jeg gråter jo aldri, elller kanskje det bare er noe jeg tror selv=)

kari sa...

SV: det er jeg veldig enig i søta <3 det gir julestemning ;)

Anonym sa...

Åh, jeg eeelsker jo hunder, men jeg er så redd for at den filmen er FOR trist for meg! Hehe. Orker ikke når det skjer noe trist med dyr på film... *ler* Blir så lei meg!

Kos deg masse masse med familien din!

Karianne M sa...

åh, den filmen er rett og slett nydelig!! :D

Bjørg Kristin sa...

Aw, den filmen er helt super fin:D nydelig rett å slett!

Silje sa...

Har ikke sett den, men sikkert søt :)

Høres kjempekjekt ut, jeg skal feire jul med familien. Kos deg masse i jula da!:D<3

Anonym sa...

Jeg har hatt lyst til å se den en stund, så takk for at du minnet meg på det. Er litt "skap" Jennifer Aniston-fan ;)

Jeg feirer med foreldrene mine :) Greier meg ikke uten dem helt enda, selvom jeg og min kjære har holdt sammen i snart 3 år.

AK sa...

Jeg har hørt at slutten er veldig trist, så har ikke lyst til å se den:p

Deadbarbie sa...

Den så veldig koselig ut ! =)

Jeg skal feire med pappa og familien :-D

Mo sa...

o a lot of people told about that movie, i heard it's good but very sad ... :(

if the dog dies i cant watch it lol