søndag 27. september 2009

Inspirerende stil


(Bilder: www.people.com)
Det ble en sen kveld i går, og en sen morgen i dag... Deilig å kunne sove lenge! Hadde besøk av en venninne i går kveld, før jeg dro ut på byen og møtte kjæresten på en venners venner-fest. Kjempegøy! Dette har medført en rolig dag i dag:) Jeg rakk aldri å ta noen outfit-bilder i går kveld, så da lar jeg disse søte jentene inspirere oss i stedet! På tirsdag begynner The Hills igjen, for første gang uten Lauren... Kjenner at jeg kommer til å savne henne, det er jo hun som er The Hills! Men jeg må jo følge med, og gøy blir det jo uansett:)

14 kommentarer:

Marit sa...

Oh, enig der ;)

Anonym sa...

Jeg har aldri sett The Hills jeg.. Så det er å anbefale?

Jorunn sa...

Det er faktisk hun som er The Hills... Jeg skal gi det en sjanse på tirsdag, men gidder ikke følge med om det bare er blitt idiotisk med hun Kristin...

Mo sa...

i love lazy sundays !!

Tone sa...

Jeg har aldri sett The Hills jeg.. Men du har rett i at stilen er inspirerende!:-)

Tone sa...

Sv: Å, så koselig! Gratulerer:-)

kari sa...

SV: Høres ut som en herlig lørdag :D
Hvor var dere ute hen da?

Lillian sa...

jeg gleeeeeeder meg til the hills :))

Benti sa...

jeg har så mange serier jeg skal følge med på at jeg faktisk ikke klarer å henge meg jeg S:

Ragna sa...

Hm, jeg likte de pudderfargede kjolene veldig godt i hvertfall :-) Har masse pudderfarget stoff liggende og det finnes en plan om å sy noe av det. Men jeg er visst ikke helt inspirert nok ennå, for stoffet har ligget der lenge!

Nadia sa...

Fine bilder :) Bra du hadde en fin kveld igår da :) Huff liker ikke at hun Kristin skal ta plassen til Lauren.

Benedicte sa...

helt enig, det blir IKKE det samme uten lauren ass. + jeg liker ikke Kristin heller så jeg ser nesten mer frem imot The City som også har premiere på tirsdag og ser EEEENDA bedre ut denne sesongen!!:)

kari sa...

SV: Filmen var helt klart bra.. Eneste som skuffet meg var at det stod det var en thriller så jeg satt hele tiden og ventet på skikkelig spenning.
Men filmen er helt klart verdt å se ;D

kari sa...

Kjempe fint.. Motivasjon er bare forbokstaven :D