søndag 4. januar 2009

Nydelig vinterdag!


Fantastisk vær i Oslo i dag, strålende sol og helt nydelig! Litt kaldt men... Vi har vært oppe på Bogstadvannet og hilst på noen venner som gikk på skøyter der. Masse mennesker og veldig veldig fint. Jeg går desverre ikke på skøyter, har gjort det en gang da jeg var liten, og da brakk jeg armen. Lovde meg selv at jeg aldri skulle gå på skøyter igjen, og det har jeg holdt;) Men det ser jo veldig gøy ut, så jeg lurer på om jeg må prøve meg igjen allikevel...:)

Kjørte gjennom byen etterpå, der var det stille og rolig. Det blir alltid litt sånn etter jul synes jeg, alt blir litt tomt på en måte. Salgsplakatene lyser mot deg fra alle vinduene. Men nå går det mot lysere tider:)

3 kommentarer:

Unknown sa...

åååååå.....gleder meg til lysere tider....varmere vær....og sommer :)

It's Aggy bitch! sa...

har litt lyst og stå på skøyter selv hehe

Maria Helene Nilsen sa...

Her har også været vært kjempefint :D