søndag 11. januar 2009

Bryllupsinvitasjoner

Maria Helene foreslo at jeg skulle lage et innlegg om bryllupsinvitasjoner, og det synes jeg var en god ide:) Da kan jo dere komme med tilbakemeldinger om hva dere synes er fint, komme med tips etc. Alle tilbakemeldinger taes i mot med takk:) Jeg var altså og så litt i går, og det finnes jo så utrolig mye å velge mellom! Her er favorittene så langt:

Denne liker jeg fordi den er stilren og klassisk, spørsmålet er om den er litt kjedelig??
Dette er jo også klassisk, og jeg synes det er fint med hjertene.

Denne er helt annerledes igjen, og i går så jeg et kjempefint eksempel der brudeparet hadde trykket et bilde av seg i svakt sort/hvitt bak selve teksten (under sløyfen). Det var veldig fint. Og man velger selvfølgelig de fargene og teksttypen man ønsker!

Denne liker jeg veldig godt, det blir en slags blanding mellom hjemmelaget og bestilt. Man får et ferdig kort med den teksten/symbolet man vil ha på forsiden, også setter man på silkebånd og segl selv.
(Bildene er fra decorium.no og bryllupsbutikken.no)
Jeg var også inne på tanken å lage alt selv, men så vil jeg gjerne ha invitasjoner, bordkort, festprogram og takkekort som matcher, så det tror jeg hadde blitt en litt for stor jobb;) Jeg har ikke helt bestemt fargetema for bryllupet enda, men det blir enten rosa, hvitt og sølv, eller blått, hvitt og sølv. Jeg så et bilde av en brud som hadde himmelblå brudebukett, og det var så utrolig fint!
Som sagt, alle tips og innspill tas imot med stor takk:)

10 kommentarer:

Maria Helene Nilsen sa...

Så fine alle var. Men jeg syns den tredje var penest. Likte veldig hvordan det hele var satt opp og sløyfen var kjempesøt!

Ragna sa...

Jeg likte den andre, med hjertene :-)

Snart tretti sa...

Vi hadde de i hvitt med sølvhjertene! Fargetemaet ble hvitt, sølv og rosa:) Så da vet du hva jeg stemmer for, haha:)

Anonym sa...

Jeg synes det er finest med hvitt og sølv.. :]

Karoline sa...

Nydelige invitasjoner!

Hilde N sa...

Hjerter, hjerter, hjerter :) Får min stemme! Nummer tre med sløyfen var også veldig stilig!

Livetsdrømmer sa...

De med hjertene var nydelig! For en jobb å skulle velge mellom så mange, tror aldri jeg hadde klart å bestemme meg! :) Hvitt, rosa og sølv hørtes herlig ut også!

Pinton sa...

jeg synes den nest siste var finest iallefall! ai,ai.. så gøy! hvilken dato var det dere skulle gifte dere igjen?

Jorunn sa...

Jeg syns alle var fine... Men nr. 3 var finest!

Jeanette sa...

Jeg likte veldig godt den nest siste!