tirsdag 23. september 2008

Sminkefavoritter


Jeg tenkte jeg skulle lage et innlegg om mine sminkefavoritter, så her kommer det! Jeg bruker ikke alt dette hver dag, men det er de produktene jeg liker aller best:)

Solpudder, Terracotta nr. 20 fra Guerlain
Foundation, Medium beige fra I.D. bareMinerals
Highlighter, Clear Radiance fra I.D. bareMinerals
Øyenskygger, nr. 79 Spices fra Chanel
Concealer, Touce Eclat nr. 2 fra Yves Saint Laurent
Mascara, Flextencils fra Lancome
Eyeliner, Le crayon khol fra Lancome
Lipgloss, Dior Addict ultra gloss nr. 257
Har dere noen sminkefavoritter?

5 kommentarer:

Litt deg, litt meg sa...

Har nok noen av de samme favorittene som deg:)
ID er det eneste jeg ikke har prøvd, så det blir kanskje et kjøp i USA :)

Hanne sa...

Sånt som dette er alltid like gøy å lese! Jeg har nettopp kjøpt id-pudder, men er så langt veldig fornøyd. Jeg elsker concealeren fra Dior, Skinflash, og Lash Queen Feline Black fra Helena Rubinstein :)

Anonym sa...

Har hørt mye bra om i.d. Hvor mye koster egentlig en foundation fra i.d?

Anonym sa...

elsker den diorglossen og øyenskuggen!

Marte sa...

Elsker øyenskyggene fra Chanel og i.d:)